نحوه کاهش پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA

یک شنبه 1 بهمن 1396
ن : lafee

نحوه کاهش پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA

پروتئین در ادرار (پروتئینوری) یکی از علائم رایج نفروپاتی IgA است، اگر بیماران راه موثری را پیدا نکنند، به راحتی عود می کنند. چگونه می توان پروتئین را در ادرار در نفروپاتی IgA کاهش داد؟ کارشناسان بیمارستان Tongshantang پکن از TCM به شما پاسخ خاصی می دهند.

اولا، چرا پروتئین در هر نفروپاتی در ادرار ظاهر می شود؟
این عمدتا توسط کلیه آسیب دیده برای هر بیمار مبتلا به نفروپاتی است. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به درستی عمل کنند، عملکرد فیلتراسیون کلیه قادر به نگه داشتن مواد لازم در بدن از جمله پروتئین نیست، بنابراین باعث نشت پروتئین در ادرار می شود. علاوه بر این، تعداد زیادی از زباله ها و سموم موجود در خون وجود دارد که شرایط را بدتر می کند.

چگونگی کاهش پروتئین در ادرار در هر نفروپاتی؟
کارشناسان بیمارستان TCM Tongshantang TCM بیان می کنند که بیماران مبتال به هر بیماری نفروپاتی باید درمان هایی را که می توانند خون را پاک کنند و آسیب کلیه را بهبود ببخشند، قبول می کنند.

براساس این نکته، درمان با سم زدایی سیستماتیک مبتنی بر طب سنتی چینی است که شامل پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار درمان و غیره است. آنها برای اولین بار خون خود را خالص کرده و سپس یک خون خوب ایجاد می کنند. محیط برای بازگرداندن عملکرد کلیه. مواد فعال در طب سنتی چینی می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را افزایش می دهد، از التهاب و لخته شدن خون جلوگیری می کند، ایمنی را بهبود می بخشد، اختلالات ایمنی را تنظیم می کند و عناصر ایمنی را از بین می برد.

مفید است برای تعمیر مانع الکترولیتی آسیب دیده و مانع تصفیه، به طور موثر و به طور کامل کنترل پروتئینوری.

اگر از پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA رنج می برید و روش موثر برای کنترل آن را پیدا نکنید، می توانیم به شما کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان سم زدایی، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5990.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نحوه کاهش پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.